Kodulehe optimeerimine otsimootoritele on täna vajalik oskus igale veebilehe omanikule. Mis kasu on sul kodulehest, kui see pole otsingumootorites leitav?
Miks on kodulehe optimeerimine otsimootoritele vajalik?
Kui sa tahad, et õiged inimesed satuks sinu kodulehele, siis selleks pead iga oma sisulehe optimeerima õigetele sõnadele ning järgima optimeerimise põhipunkte.
SEO – Search Engine Optimization ehk otsimootoritele optimeerimine
SEO on otseselt seotud sinu sissetulekutega läbi otsingutulemuste. Mida kõrgemal positsioonil asud oma kodulehe optimeeritud sisulehtedega, seda rohkem saad endale väärtuslikku veebiliiklust. Sageli öeldakse selle kohta kui otsingumootori optimeerimine (otsitakse Googlega kuus 110 korda), kuid see pole õige termin, sest keegi ei saa optimeerida otsingumootoreid, vaid ikka oma kodulehe sisulehti otsingumootoritele.
Näiteks me
Kuidas teha koduleht siis otsimootoritele hästi leitavaks?ie saame väga suure osa koolitustellimustest just tänu järjepidevale SEO’le. See toimib nagu tasuta reklaam internetis, kui vaid järgid teatud väljakujunenud mängureegleid ja oled aus. Kindlasti ei piisa vaid kodulehe optimeerimisest, vaid siin tuleb mängu ka otsimootoriturundus, kui e-turundusstrateegia üks oluline taktika.
Järgnevad soovitused peaksid sind kindlasti aitama oma kodulehe leitavuse paranemisele otsimootorites. Need on lihtsad ja läbi proovitud põhivõtted, millest piisab, et otsimootorid sind üles leiaksid ning väärt sisu puhul ka esilehele tõstaksid. Siinkohal jäta meelde, et kodulehe optimeerimine algab selle sünnist ehk juba planeerimise faasis.
Kuna kõik saab alguse põhjalikust planeerimisest, siis tuleb sul alustada märksõna uuringuga, et selgitada välja võimalikud märksõnad sinu valdkonnas. Märksõnad tuleb lahterdada nii tähtsuse järjekorras kui ka liikudes üldistelt sõnadelt konkreetsete terminiteni. Nende sõnade abil kujuneb välja su kodulehe struktuur.
Olgu sulle kohe ka öeldud, et kodulehe optimeerimine toob alles siis täisväärtuslikke tulemusi, kui sa keskendud väärt sisu loomisele. See on midagi, mis sinu sihtgruppi kuidagi aitab või teeb tema elu paremaks. Aga nüüd asja juurde.